10.8 C
Athens
Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

Διατροφή για τις ημέρες του καύσωνα.

-

Δημοφιλή

Ποιες τροφές προτείνουν οι ειδικοί.

Διατροφή και καύσωνας. Επειδή ο στόχος μας την περίοδο του καύσωνα είναι να παραμείνουμε όσο γίνεται περισσότερο ενυδατωμένοι καλό θα ήταν να αποφύγουμε τις διουρητικές τροφές.

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ:

Τα αλκοολούχα ποτά. Αν και νιώθουμε ότι μας δροσίζουν, ουσιαστικά αφυδατώνουν το σώμα

Τα αναψυκτικά είναι ουσιαστικά υπερτονικά διαλύματα, που αν και έχουμε την εντύπωση ότι ξεδιψούν, ουσιαστικά προκαλούν αφυδάτωση.

Τα μεγάλα γεύματα με πικάντικες σάλτσες, τα λιπαρά φαγητά τύπου fast-food, τα αλλαντικά , τα τηγανιτά καθώς και τα γλυκά με πλούσια κρέμα, αφού αυξάνουν τις απαιτήσεις σε υγρά και είναι δύσπεπτα.

ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ:

Ροφήματα όπως φρουτοχυμούς ή κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη.

Μικρά και συχνά γεύματα όπως σνακ με γιαούρτι και φρούτα , χωριάτικη σαλάτα (προσοχή στο ελαιόλαδο), φρουτοσαλάτα,  σαλάτες με λαχανικά όπως χόρτα κολοκυθάκια κλπ.

Παγωτά Γρανίτες. Αποτελούν την καλύτερη λύση δροσιάς για τις ζεστές μέρες μιας και δεν επιβαρύνουν το στομάχι και προσφέρουν την αίσθηση που επιζητούμε. Με μέτρο φυσικά μιας και αρκετά από αυτά είναι πλούσια σε θερμίδες.

Αφθονο νερό.

Καθώς το καλοκαίρι εξελίσσεται, οι θερμοκρασίες αυξάνονται, να περνάς περισσότερο χρόνο σε εξωτερικούς χώρους, τρώγοντας τρόφιμα που είναι τόσο θρεπτικά όσο και ενυδατικά, καθιστώντας τα πιο σημαντικά από ποτέ.

Για να τα διαβάζεις πριν καν προλάβουν να μας αντιγράψουν.

ακολούθησε μας στα social media και κέρδισε δώρα!

Seeme.baby, Facebook, Instagram

ΑρχικήΔιατροφήΔιατροφή για τις ημέρες του καύσωνα.
spot_img